35 år ung

Än en gång så börjar den dagen närma sig... denna gången är gång nr 35 i mitt liv.
Jag längtar som ett litet barn. Men vad längtar jag till?
Dagen är inte viktig för någon annan och ingen har hittills förstått hur mycket en födelsedag betyder för mig.
Födelsedagar, presenter och överraskningar .
Det är det bästa jag vet.
Tror jag iaf.
Födelsedagar ser jag hur andra uppvaktar varandra och presenter får jag ibland.... iallafall får jag köpa nåt själv, ibland själv slå in, sen får jag pengar för det. Grattis då..... och överraskningar, ja det tror jag att jag älskar mest av allt.
Men hur kan jag egentligen veta?
Inte ens min babyshower blev en överraskning  🤷‍♀️
Jag kommer iallafall visa min avkomma hur mycket hennes födelsedag alltid kommer att betyda för mig ❤ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Malla




RSS 2.0