Ett svar, äntligen!

Svaret skulle ta max två veckor, det var som sagt i måndags.. inget svar hade ramlat in på 1177 så jag ringde sjukhuset i Malmö varav ingen doktor hade tittat på det ännu 🤔
Tisdag kom, och ännu inget svar. 
Onsdag kom, och samma där, så jag ringde igen. Då hade svaret kommit, men blivit skickat till doktorn i Trelleborg...... som skulle höra av sig. 
Jag ringde dock upp istället. Såklart gick ingen att få tag på då de var på utbildning.. 
Torsdag kom och jag ringde igen, sköterskan skulle då lämna ett meddelande till doktorn gällande att höra av sig till mig. 
Eftermiddagen kom och ingen hörde av sig, så jag ringde igen, då jag fick tag på en sekreterare som såg att det fanns ett svar som doktorn skrivit men inte signerat. Hon fick tag på doktorn och fick läsa upp brevet för mig. Ordagrant minns jag inte vad doktorn skrivit MEN det fanns ingen avvikelse och ingenting är fel. Så himla himla skönt att få detta svaret.
Frågan är bara hur man ska gå vidare nu ?!
 
Hade tid hos Spädbarnsteamet igår, kändes bra och vi ska försöka hitta verktyg för att få livet att fungera trots denna minimala sömn. Detta är den första inom vården som faktiskt lyssnar på mig och hur jag känner för allt detta. Någon som är villig att hjälpa mig och oss i vardagen. Någon som försöker sätta sig in i vår situation och faktiskt VILL hjälpa! 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Malla




RSS 2.0