Ett rop på hjälp

Det handlar egentligen inte så mycket om att få egentid i mitt läge, det handlar i princip bara om att få sova på nätterna. Att få sova mer än en timme här och en timme där. Att få tillbaka orken och att få komma in i rutin ordentligt. 
Vad är det som är fel? 
"Alla barn sover dåligt" eller
"Det är bara en fas" 
BULLSHIT ! 
Detta är annorlunda, kanske kommer ni som fortsätter säga dessa orden fatta någon gång, kanske inte. 
 
Och kanske kommer någon kunna hjälpa mig, och förstå att det inte är möjligt att jobba heltid när man sover 2-3h per natt, icke sammanhängande. 
Än så länge så ser det mörkt ut, även om jag vänt på alla stenar jag kunnat hitta. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Malla




RSS 2.0