2 månader

Oj!
Mycket har hänt sen sist..Känns som det alltid är så när jag ska skriva här. Går lite för långt mellan gångerna. Dock så har det inte riktigt funnits så mycket tid till att sätta sig ner framör en dator de senaste två månaderna. 
 
De två mest händelserika månaderna i mitt liv har just passerat. Idag är det två månader sen jag blev mamma till en liten flicka. MAMMA?! Till en liten FLICKA!? Jo... för två månader sen låg jag där, med en nyfödd kladdig bebis på bröstet. Kommer skriva om fölossningen, men inte just nu, inte idag. Det är en berättelse för sig kan man säga.
Dessa två månader har mest handlat om att landa, lära känna varandra och hitta rutiner. Vilket inte är det lättaste. Men jag har också insett att det är verkligen JAG som känner mitt barn bäst och det är JAG som kommer att uppfostra henne. Jag ska inte säga att jag inte bryr mig, men jag ska göra allt jag kan för att föröska att inte bry mig åtminstone, om alla lösa kommentarer hur man ska göra, vad som är rätt och fel, bra eller dåligt. Jag uppfostrar mitt barn på det sätt som jag känner är rätt! 
Sen kan ni säga vad ni vill, måla upp en fasad om ni känner att det känns bra för er. Men alla med barn VET att det inte alltid är en dans på rosor. Förstår inte varför man ska låtsas?!
 
Som sagt, det kommer en förlossningsberättelse, snart. Hang in there ;)
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Malla




RSS 2.0